من ۴ میبیندم الان هم کوچولوش شده
4 کیلوئه ، 1 میبندم
پسر من ۸ کیلوئه سایز ۳ میبندم ، داره تموم میشه بسته ی آخره ، دیگه چهار میگیرم
عزیزم رد میندازه باید سایزش عوض کنی
دختر من 4 روز دیگ 5 ماهش میشه هنوز 3 مولفیکس میبندم هانیز براش بزرگ بود . هانیز سایزش نسبت به بقیه برندا بزرگتره .
وزن دخترم 6400
خیلی بزرگ ببندی بین پاهاش فاصله میوفته
عزیزم بچه من الان ۷کیلو هست ۴بزرگ مولفیکس میبندم بچمو از وقتی ۵کیلو بود چهار میبستم
من 4مای بی بی میبندم
عزیزم وزنش کم نیست
بچه من یه ماهه ۴مولفکس می بندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.