۵ پاسخ

بله میشه داد
باید سه روز تست کنید اول
روز اول یک چهارم قاشق چایخوری بدید اگه علامت حساسیت نداشت فرداش ببشتر بدید و روز سوم هم همینطور
اگه حساسیت نداشت میتونید بدید

با ارده و شیره و کنجد و پودر مغزیجات قاطی کردم،روزا یکی دو لقمه بهش میدم
تو اوتمیل میزنم
خالی هم میدم به دخترم دوست داره

با اووکادو با موز
داخل فرنی اوتمیل
با سیب درختی

بله از هشت ماهگی دادم

من میدم
با نون تست

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۱۷ ماهگی
مامان ئه وین مامان ئه وین ۱۰ ماهگی