دوستان شما خبر بارداری‌تون چند هفتگی به همه اعلام کردید؟؟

۱۴ پاسخ

همون روزی که فهمیدم🫤

بعد از ۸ هفته به خانواده درجه۱ گفتیم (البته می‌خواستیم بعد از ان تی بگیم نشد 🥲)
قصد داریم بعد از آنومالی به بقیه فامیل و دوستا بگیم حالا ببینیم خدا چی میخواد

من همون اول اولش به خانواده خودم و خانواده شوهرم گفتم، خانواده شوهرم هی گفتن هیس هیس فعلا نگو زوده بذار سه ماه بشه لااقل قلبش تشکیل بشه، منم دیگه به جاریام نگفتم، ولی بهشون گفتم که من به خانواده ی خودم گفتم به بقیشونم میگم، خانواده خودتونم هرطور خودتون میدونید، من و شوهرمم اقوام دور هستیم ولی الان فامیل من همه میدونن، اونا هم از گوشه کنار بالاخره بهشون میرسه. چیکارشون دارم

عزیزم اول غربالگری آن تی رو برو بعد انشالله به هر کی خواستی بگو

۱۷ هفته به درجه یکا

دعا کنید من این ماه بشم به همه بگم 💔😭

والا بیبی چکم مثبت شد واکنش شوهرم : آی ادما خبر خبررر🤣🤣🤣

من نمیخواستم بگم تا ان تی ولی خانواده شوهرم لو دادن دیگ تا سونوگرافی قلب به همه گفتن

بعد از انتی

منکه هم فهمیدم ب مامانم خواهرم و رفیقم گفتم بعدش خواهرشوهرم زنگ زد کار داشت اونم گفت همسرم بهش
رفتم سونو ببینم چند وقتمه گفت ۵ هفته ۵ روزته
بعد سونو همونجا ب ۲ تا خواهر شوهر دیگم مادرشوهرم اینا گفتم

مال من تازه ۵هفتمه به ابجیم و مادرم و مادرشوهرم گفتم بقیه هم شک کردن ولی هنوز نگفتم

من برم غربالگری ایشاالله میگم

هنوز نشدم 😢

بعد غربالگری گفتم به همه

سوال های مرتبط

مامان لِنا 👧🏻 نیلا 👶🏻 مامان لِنا 👧🏻 نیلا 👶🏻 ۶ ماهگی
مامان نیلماه♡ مامان نیلماه♡ هفته بیست‌وپنجم بارداری