تازگی ها میگناستفاده نکنی بهتره
تازگی میگن خوب نیست ولی من سر بارداری اول قرصم نمیخوردم اثر نداشت هر روز یه آمپول دمیترون میزدم وگرنه تو یه ساعت بین ۵ ۶ بار بالا میآوردم بستری میشدم دکترم دیگه گفت هر روز امپولشو بزن تو بارداری دومم یکم وضعم بهتر بود روزی ۲ بار بالا میآوردم ولی اونم تا ماه ۷ بهرداریم دمیترون خوردم
میگن استفاده نکنید من هردو بارداریم درحد سه چهار روز یاهفته ای یکی میخوردم وقتی میخاستم برم جایی ک بالانیارم تا دو سه ماه میخوردم اما الان دیگه میگن نخورین بجاش یه قرص دیگه میده دکتر
من چند شب پیش رفتم دکتر حالم خوب نبود
دکتر گفت جدیدا گفتن نخورن
دکتر خودمم گفت بهت نمیدم تحمل کن نون خشک و بیسکوییت و...با غذا بخور دمیترون نخور
من ۹ ماه میخوردم خداراشکر چیزیم نشد
من تو بارداری دوم خوردم
با وجود اون خیلی بد ویار بودم دیگه اگه نبود میمردم
میگن نخورین من همون دوماه اول یکی دوبار خوردم اما بی تاثیر هم بود نخوری بهتره
من یه مدت میخوردم ولی اصلا تاثیری نداشت دیگه نخوردم و تا ۷ ماه تهوع داشتم و تحمل کردم ولی مردم و زنده شدم تو این ۷ ماه
من از اول تا اخرررررررر
من کل بارداریم خوردم اگ نبود میمردم
اره من
هم بارداری اولم هم دوم
دومی بم b6داد تاثیر نداشت بعد چتدوقت بم دمیترون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.