تازه تو عصاره خوریش گذاشتم خورد 😊 ولی خودش بیشتر دوس داره یه تیکه بگیره دستش بخوره😅
من یه ذره دادم یه روزه کامل دل درد شد پشیمون شدم ولی خیلی دهنمو نگاه میکرد گفتم گناه داره
منم دادم آب هندونه اشکال نداره آبش سنگین نیست
سلام مامانا از چند ماهگی عصاره خوبی لازم میشه تا چند ماهگی میتونه
من نمیدم نفاخه ولی دیدنی خواستنی قاشقو میزنم به اب هندونه میزارم دهنش
دختر من که حساسیت داشت
هندونه از ۸ ماه به بالا مجازه
اره اشکال نداره منم زیاد دادم
اصلا برا بچه میگن خوب نیس اگه بدی یه ساعت بعد شیرش بدی چون هندوانه با شیر خوب نیس
۶ ماه هندوانه زوده ،ولی اگه دلش میخواد یکم انگشت بزن تو آب هندوونه بزار دهنش
من یکم از آبش میدم زیاد نمیدم میترسم
نفاخه من نمیدم
ن دل دردمیشه فقط سیب انبه موز فعلا
اره بده
من میدم ما میخوریم نگاه میکنه میخواد یکم میذارم داخل عصاره خوریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.