۴ پاسخ

بهش فکر نکن اصلا

آمپول ریه چیه دیگه؟؟؟؟کورتون میزنن اونم ی هفته بعدش باید بچه ب دنیا بیاد .کورتون باعث میشه قند مادر به شدت بیاد بالا😐برا بچه هایی ک از علائم مادر مشخصه نهایت یک هفته دیگه بچش بدنیا بیاد مجبوری میزنن

انقباضات مثل پریودی همراه خون و درد

اگر‌دکترت صلاح بدونه میگه بزنی

سوال های مرتبط