بهش فکر نکن اصلا
آمپول ریه چیه دیگه؟؟؟؟کورتون میزنن اونم ی هفته بعدش باید بچه ب دنیا بیاد .کورتون باعث میشه قند مادر به شدت بیاد بالا😐برا بچه هایی ک از علائم مادر مشخصه نهایت یک هفته دیگه بچش بدنیا بیاد مجبوری میزنن
انقباضات مثل پریودی همراه خون و درد
اگردکترت صلاح بدونه میگه بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.