۴ پاسخ

خیلی راحته فقط همون لحظه گریه میکنه دیگه بعدش ارومه

اولش یکمی گریه می‌کنه بعدش هردوساعت کرم بزن که خشک نمونه زودتر خوب بشه

با تفنگ ک دختر من یه گریه کوچولو کرد اصلن درد انچنانی نداره یه لحظست
فقط مراقبتای بعدش رو باید حواست باشه ب وقت انجام بدی

عزیز کاش ۴۰ روزگی میبردیش سوراخ میکردی ولی اصلاااااااا ترس نداره یه کوچولو اولش گریع میکنه دیگه تموم بعدش مراقبت کن تموم شه بره

سوال های مرتبط

مامان رُز🌹 مامان رُز🌹 ۴ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی