۹ پاسخ

تو از بعد پریودی ی روز در میون اقدام کن

من برنامه ایمپو و هرلایف داشتم روز تخمک گذاریمو میگفت
و کیت هم میزدم مثبت میشد

دکتر به من گفت مگه ۵۰ سال پیش مامان بزرگت پنجره باروری میدونست که ۱۰ تا ۱۰تا بچه میاورد
من مراجعه کننده داشتم فردا تموم شدن پریودش اقدام کرده باردار شده
گفت از فردای پریودت یک روز درمیون اگر نتونستی حداقل هفته ای دوبار اقدام داشته باش و اصلا به تخمک گذاری توجه نکن

از ترشحاتت بفهم دیگه

کیت تخمک گذاری بگیر من با کیت تخمک گذاری متوجه شدم

عزیزم ارامش داشته باش دو سه روز درمیان ارتباط داشته باش میشه اگر خدابخواد

از بعد پریودی اقدام کن اگرم آزاد سازی میزنی که دیگه ۲۴ ساعت بعدش تخمک آزاد میشه

از کیت تخمک گذاری استفاده کنید

تو همین برنامه بزن آخرین قاعدگیتو بهت میگه چه روزایی هست

سوال های مرتبط