مامانا تو بارداري میشه دندون عصب کشی کرد

۴ پاسخ

نه...

سه ماهه دوم میتونی کارای دندون پزشکی انجام بدی
با نامه پزشک و با کمترین دوز بی حسی 😢

سه ماه اول و اخر میتونی من ماه اخر بود ۸ یا ۹ .. رفتم کردم ولی بیحسی نمیزنن دهنت سرویس میشه

نه عزیز فقط ماه های آخر اونم با اجاره دکترت

سوال های مرتبط

مامان آینور و آیناز مامان آینور و آیناز ۲ سالگی
مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری