مامانا جوش زدن تو بارداری ربطی به جنسیت نینی داره؟!

۱۴ پاسخ

من کلن جوش میزنم باردار غیر بارددر

تو بارداری چونه هام خیلی زد دختر بچم
ربطی ب جنس نداره
بخاطر هورمون های بدن

ن منم بچم پسره و بااینکه قبلا جوش میزدم الان اصلا جوش نمیزنم

نمیدونم من اطراف چونه ولبم میزدم نی نی دختره😍

سونو ان تی رفتی؟
نگفتن جنسیت رو؟

فکر نمیکنم ربطی داشته باشه

من کمرم جوشای بد زده😐صورتم ریز ریز زده...اولای بارداریمه هنوز

منم جوش زدم کل صورتم🤕

منم صورتم اولا خیلی جوش میزد پسر بود بچم

بله،ربط داره

منم سر سینم خیلی جوش زدم اصلا جوش نمیزدم
پسره بچم

نه سطح هورمون پروژسترون تو بدن بالا بودنی باعث جوش میشه

من اولاش تو کمرم با با صورتم میزد هیچ وقت جوش نمیزنم اما اوایل بارداریم زدم
بچه پسره

منم خیلی جوش ریز زدم در صورتی که اصلا جوش نمیزدم نمیدونم شاید

نمیدونم ولی من پوست چربی داشتم الان که باردارم موهام دیگ چرب نمیشه وصورتم جوش نمیزنه بچم پسر

سوال های مرتبط

مامان نوژان وجانان مامان نوژان وجانان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری