برای زایمانم پمپ درد بگیرم یا نه؟ مسئله این است؟🤔

تصویر
۱۸ پاسخ

میگن خیلی کمک کننده است، من که حتما میگیرم

من به داروهاش حساسیت داشتم نگرفتم
اکه اوکی ای بگیر حتما خیلی موثره

هزینش جداس؟

صددرصد

بگیر خیلی موثره

من میگیرم

اصلا موثر نیس فقط شباف

اگه پول اضافی داری بگیر‌من اولی میخواسم بگیرم بعد دیر گفتم گفتن باید اتاق عمل میگفتی شیاف گزاشتن.واقعا هم لازمم نشر

من که گرفتم سر پسر اولم راضی بودم
۱۳ سال پیش پمپ درد داشتم
الان که قطعا میکیرم
اون موقع تحمل دردم بیشتر بود تازه
الان که سنم بیشتر شده فک کنم واجبه برام

من گرفتم خیلی خوب بود برام

همون شیاف بگیری کافیه شیافه صد خیلی خوبه

من تو دوتا زايمانمم نگرفت زايمان اولم اصلا بع پرستارا نگفتم كه مسكن ميخام ولي. زايمان دوم چند باري گفتم شياف زدن كمرم و شونه هام درد ميكردن

ن اصلا نیازی نی

من مخاستم بگیرم‌دکتر خودم و دکتر بیهوشی گفتن لازم نیس ک واقعا هم لازم نشد

زن داداشم گرفت خیلی عالی بود

ببین بستگی داره آستانه تحمل دردت چقدره اگ اصلا طاقت نداری بگیر ولی اگ میتونی با شیاف هم اوکی میشی

بگیر ولی میگن زیاد تاثیر نداشته روشون

ب نظر من بگیر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 ۷ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی