۳ پاسخ

آره خوب وزن گرفته با وجود اینکه ریز بود روی خط هستش

سلام من کلا 1 درجه شبانه روز بهش میدم بیشتر میترسم سینمو دیگه نگیره

اگه میخوای تا اخر از شیرخودت هم بدی این کارو نکن چون بعد ی مدت فقط شیرخشک میخواد سینتو نمیگیره

سوال های مرتبط