۷ پاسخ

من دیروز زدم خیلی اذیت شده هم پاش درد داره هم تب

نترس اوکیه بزار راه بره و استا سرموقع بهش بده مثل واکسنهای دیگه نیست سبکه

برا پسر من خداروشکر اذیت نشد فقط شب اول یکم تب داشت بعدش دیگه بهتر بود ....

سه شنبه زدم فقط همون شب تب کرد دیروز هم بی قرار

من 18دهم زدم
دو روز پاهاش درد داشت نمیتونست راه بره تبم داشت امروز دیگه خوبه خدا رو شکر

همون موقع زدنشون ک طبیعی درد داره
بعدشم پاراکید بدی زیاد اذیت نمیشن
درکل خیلی سخت نیس

روز اول فقط نمیتونست راه بره تبشم زیاد نبود ولی فرداش خوب خوب شد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی