اره منم میزنم تو فرنی
من که تخم مرغ و کامل آبپز میکنم
نصف زرده تخم مرغ و میریزم تو سوپش میدم بهش
من تخم مرغ رو آب پز میکنم بعد زرده رو له میکنم با فرنیش قاطی میکنم
آخه بچم به سفیده حساسیت داشت دیگ فقط زرده میخوره
من همون اول که داره شروع میکنه به قوام گرفتن زرده رو میریزم و تند تند هم میزنم گلوله نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.