من شاغل نبودم ولی جفت بچهامو نزدیک سه سالگی گذفتم ک اذیت نشیم
اطرفیانم هرچی گفتن خودمو ب نشنیدن زدم
چون نمیتونستم چون اطرفیان میگن هیییییین هنوووووز پوشکهههههه
بیوفته پشت بچم مدام بگم پی پی نکنیا بدو بریم دستشویی
همینجوریم بعداز پوشک عمرمون تو توالت میگذره چون نمیتونن تا چند وقت بشورن خودشونو
پس عجله نکن خانومم
نگرفتم😄
من دوران جنگ یک ماه خونه بودم اون تایم گرفتم بعدش که پرستار اومد دیگه اونم کمکم بود.
ولی برا پسرم سرکارم.اما چون خواهرشو دیده الان ذهنش اماده اس پرستار صبح ها منم بعد از کار میگیریمش
من شاغلم ودخترمم پرستار داره ازپوشک نگرفتم چون امادگی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.