مامانا شیرخشک ببلاک ARخوبه واسه وزن‌دهی ؟؟

۴ پاسخ

نان از همه وزن دهیش بیشتر
نان 1برای بدو تولد تاشش ماهگی هست
اگه رفلاکس داره براش نان ای آر بگیرید

شیرش خیلی غلیظه دختر من که نخورد

رفلاکس داره؟

عزیزم همه شیر خشک ها یه جورن از نظر کالری مونده به بچه کدوم بیوفته

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و نهال مامان امیرعلی و نهال ۱۰ ماهگی