۸ پاسخ

من پسرم کلا تمایلی ب نشستن نداره با اینکه از چهار ماهگی میزارمش بشینه ولی ماشالا همش دوست داره غلت بزنه و سینه خیز بره😂اصلا نمیزاره بشونمش

اره دخترم از۵ماه دیگه خودش نشست عاشق نشستن بود یعنی ۷ماهگی کامل قرص محکم بدون کمکی مثل ادم بزرگامینشست

بهداشت روز واکسن ۶ماهگی بهم گفت بچه دستاشو ب زمین فشار میده وقتی میشینه با کمک؟؟؟
بچه شما میتونه؟

من خودم بذارم به حالت نشسته وایمیسته بدون پشتی و ...ولی خودش هنوز بلد نیس😂

نه والا بچه من هنوز مستقل نمیشینه

من یه نوزاد دیدم پنج ماهو نیمش بود مستقل می‌نشست .اما پسر من هنوز با کمک به زور میشینه .بچه ها با هم فرق میکنن

بچه با بچه فرق داره خب
دختر من خیلی زودتر نشست، اوایل با کمک دستش، بعد دیگه مستقل
من نمیداشتمش، خودش انجام میداد

نه 😂

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان گوگولی🩷 مامان گوگولی🩷 ۱۰ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۹ ماهگی