۴ پاسخ

کاش اون جمله که تا بچه رو اوردن بیرون همه دردام رفت کارامم از همون موقع خودم کردم اینقد نگن طبیعیا

من آره همش کج میشینم واسه شیردهی
گاهی اوقات هم واسه غذا خوردن کلا به پهلو حالا دراز کشیده میخورم طرف راست بدنم درد و اذییت داره

نشین زیاد

آبجیم رو بالشت نرم مینست

سوال های مرتبط