بله عزیزم کم میشه تو اون هفته ها ،چون چرخه خواب و بیداری تنظیم میشه
هرکس ی طوره
برامن از ۳۰ هفته خیلی شیطون شد خیلیییی
من فقط بعد صبحونه ونهار شام دراز میکشم حرکات جنین رو کامل حس میکنم ،شماهم اینطوری هستید؟بگید از نگرانی در بیارم یه بارم رفتم سونو گفت خوبه نمیدونم والا احساسم اینه حرکات کمه
واسه من یه روز زیاد حرکت داره یه روز ارومه
این سوال منم بود طبق پاسخ ها ظاهرا طبیعیه
حرکات نی نی منم کمتر شده
نی نی منم اینطوری از وقتی رفته 31 حرکتش کمتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.