۴۸ ساعت بزار تو دستگاه
دستگاه هم بیار خونه بستری نکن .
پسر منم تقریبا ۱۰ بود دکتر گفت ۴۸ ساعت تو دستگاه باشه البته از ۴۸ ساعت کلا ۱۵ ساعتشو تو دستگاه بود امروز چک کردم دوباره زردیشو ۷ شده بود دکتر گفت خوبه و دیگ نیاز ب دستگاه و دارو نیس.
البته من هرروز یک لیوان ترنجبین و شیرخشت و گل بنفشه هم دم میدم یک لیوان خودم میخورم ۳۰ سی سی ب بچم میدم .عرق کاسنی و شاهتره هم خودم میخورم جای آب ک تشنم میشه
دخترمنم زردی داره دوشب گذاشتم دستگاه قطره هم دادم فایده نداشت دوباره برگشت قرص شو دکتر داد ک دادم بهش
خوبه چیه کلا زردی بده ببرش دکتر بذار دستگاه یا بگو قرص زردی بده پی گیر باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.