سلام نوزاد شش روزه که زردی روی عدد یازده خوبه یا نه

۳ پاسخ

۴۸ ساعت بزار تو دستگاه
دستگاه هم بیار خونه بستری نکن .
پسر منم تقریبا ۱۰ بود دکتر گفت ۴۸ ساعت تو دستگاه باشه البته از ۴۸ ساعت کلا ۱۵ ساعتشو تو دستگاه بود امروز چک کردم دوباره زردیشو ۷ شده بود دکتر گفت خوبه و دیگ نیاز ب دستگاه و دارو نیس.
البته من هرروز یک لیوان ترنجبین و شیرخشت و گل بنفشه هم دم میدم یک لیوان خودم میخورم ۳۰ سی سی ب بچم میدم .عرق کاسنی و شاهتره هم خودم میخورم جای آب ک تشنم میشه

دخترمنم زردی داره دوشب گذاشتم دستگاه قطره هم دادم فایده نداشت دوباره برگشت قرص شو دکتر داد ک دادم بهش

خوبه چیه کلا زردی بده ببرش دکتر بذار دستگاه یا بگو قرص زردی بده پی گیر باش

سوال های مرتبط

مامان زهرا🩷محمدعلی🩵 مامان زهرا🩷محمدعلی🩵 روزهای ابتدایی تولد