برای سوزش معده اسید معده چی بخورم؟

۵ پاسخ

شربت لاکسی ژل

بادام بخور. شبا غذای چرب نخور

فاموتدین

آدامس راه چاره هست
منم رفلاکس دارم و اصلا دوست ندارم دارو بخورم

اگر فاموتیدین داری خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری