۹ پاسخ

یا۳۰تا درست کن یا۶۰تا.با شیرخشک بازی نکنی بهتره

والا من ۶۰ تا درست میکنم نهایت اضافه‌شو میریزم دور ...

دکتر گفت یا 30یا 60تا تو پیمانه و اب شبرخشک دستکاری نکنید گوارش بچه بهم میریزه

سلاااام،خوبی؟؟چه خبر؟ دختر رفتی ک رفتی، یه خبر بده آخه، نینیا خوبن؟اسمشون چیه؟ بیا تعریف کن اخه

من چقد نگران تو بودم دختر بسلامتی زایمان کردی
سی تا درست کن ی پیمونه بریز

۶۰ تا درست میکنم اضافه‌شو میریزم دور

وای عزیزکم به سلامتی زایمانوکردشکربخواانشالله خواحفظیانه کابوت دلکم🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️

خب چرا ۴۰ تا
۳۰ تا بهش بده یه پیمونه

یه پیمونه و یک سوم من میزنم دیگه درست و غلطشو نمیدونم 😁

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان سام مامان سام ۷ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی