یا۳۰تا درست کن یا۶۰تا.با شیرخشک بازی نکنی بهتره
والا من ۶۰ تا درست میکنم نهایت اضافهشو میریزم دور ...
دکتر گفت یا 30یا 60تا تو پیمانه و اب شبرخشک دستکاری نکنید گوارش بچه بهم میریزه
سلاااام،خوبی؟؟چه خبر؟ دختر رفتی ک رفتی، یه خبر بده آخه، نینیا خوبن؟اسمشون چیه؟ بیا تعریف کن اخه
من چقد نگران تو بودم دختر بسلامتی زایمان کردی
سی تا درست کن ی پیمونه بریز
۶۰ تا درست میکنم اضافهشو میریزم دور
وای عزیزکم به سلامتی زایمانوکردشکربخواانشالله خواحفظیانه کابوت دلکم🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️
خب چرا ۴۰ تا
۳۰ تا بهش بده یه پیمونه
یه پیمونه و یک سوم من میزنم دیگه درست و غلطشو نمیدونم 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.