وااای خدااا دست دخترم سوخته چکارکنم ؟؟😑

تصویر
۱۰ پاسخ

یعنی خدایی نمیدونی چکار کنی؟؟؟اعصابم خرد شد ببر دکتر طفلی رو کشتین

الهی بگردم من چقد بد سوخته طفلکی پماد کالاندولاخوبه بزن

عزیزم جاش موند یانه؟

سلام عزیزم پماد آلفا عالیه برا سوختگی خودم امروز انگشتام سوخت زدم اولش یکم سوزش داشت ولی بعدش آروم شدم

وای دست ناناز سوزوندن طفلی

وقتی میسوزه چه بچه چه بزرگ همون موقع سریع روغن نباتی بزن چند دقیقه بعد سوزشش میفته

پکاد ریکاو بزن این تاول خشک میکنه

بمیرم🥺باید زود روش جوش شیرین یا نمک میزدی که اینطوری تاول نزنه الان اگه پماد نداری ماست بزار روش یا خمیر دندون تا پماد بیاری

واییییی طفلک بچه

🥲🥲🥲🥲🥲پماد کالاندولا
زینک بزن بهش

سوال های مرتبط

مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی