۱۰ پاسخ

سلام من که دکتر تو ۱۳ روزگی قطره اش را داد به پچم

در کلا پلارژین برای بچه زیر یکسال هست من یه بار بردمش دکتر بهم گفت هرو وقت سرما خورد پلارژین بهش بده شکر خدا. همون 6 ماهش که بودسرماه خورد دیگه مریض نشد

آره بده
پسرم دو ماهه بود دکتر براش نوشت دادم

من پسرم روز تعطیل مریض شد خودم از داروخانه گرفتم. جعبش سفید و ابیه. قطره چکان داره

آره من از دوماهگی دادم

بله گلم‌دکتر برا پسر من ۳ ماهگی داد البته قطره نه شربت

اره عزیزم من ۴ ماهگی دکتر برا پسرم نوشت

اره عزیزم واس پسر من ک ۶ ماهش بود مریض شده بود دکتر داده بود... فقط باید دکتر بنویسه

اره عزیزم میشه داد

دکتر بگه اره بدون نسخه نه من ی بار گرفتم بد بردمش دکتر گقتم دادم دعوام کرد نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی