سلام این‌سونو من ۳۷هفته و دو روز هستم وزن بچه خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

من بچه قبلی ۳۴ هفته زایمان کردم ۲۸۰۰ بود ولی این بچم ۳۳ هفته ۲۲۰۰ بود

بنظرم خوبه عزیزم👍🏻💜
تا دنیا بیاد دیگ ۳ کیلو شده صددرصد

آره خوبه عزیزم

اره خوبه نگران نباش هنوزم جا داره بیشتر وزن میگیره

تو برنامه زده این هفته باید ۲۹۰۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی