۲ پاسخ

عزیزم پماد ب ب کلد بگیر دور بینی وپشت گوشو گردنش بزن راه نفسشو باز میکنه همینطور اسپری بینی هر ۸ ساعت بزن شربت پلارژین برای سرماخوردگی و سرفه عالیه شربت پدی کاف هم برای سرفه خوبه ایشالا زودتر خوب بشه 🙏

مونته لوکاست ، پلارژین . قطره منتول هم بریزین رو بالش البته بهتره یه بلوز که دم دستی بپوشونین که بریزن رو آستین لباس که استشمام کنه موقع خواب .

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ سالگی