۴ پاسخ

من از اول بیبی لند اورتودنسی دادم الان کولیک داره شدید، رفتیم اونت ضدکولیک دادیم ۲ ملیون، پسش زد، باهمون شیشه بیبی لند عادت گرفته برا نفخشم اصلا خوب نیست، اگه بچه ب دنیا میاد باید از اول ب شیشه ضد نفخ عادت بدی

اونت خوبه
راحت میشه سر شیشه رو متناسب با هر سنی تعویض کرد بدون نیاز به خریدن شیشه جدید
هواگیری خوبی داره
نشتی نداره
خوش دسته برای گرفتن بچه
طراحیش شبیه به سینه مادر
من که راضیم

عالیههه

بیبی لند طرح اونت سرشیشه نیم قطره شماره صفر پیدا کنی خوبه

سوال های مرتبط