شیشه شیر بیبی لند بهتره یا اونت؟

۹ پاسخ

سهام اونت10% ریزش کرد با این مقایسه 🤣🤣🤣

دکتربرون

قطعا اونت
بی بی لند شر و شر ازش شیر میریزه وقتی کجش میکنی بعد فک کن بچه مک بزنه چقدر تند تر و بیشتر شیر بیاد

مامان‌ها و باباها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍ن‌ها و باباها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
راه ارتباطی
بله_ایتا
09168070572

تصویر

بیبی لند خیلی سر شیشه اش گشاده کلا شیر میریزه دور دهن و زیر گلوی بچه
اونت ضد نفخ و کولیکه بنظرم بهتره
من اولش بیبی لند گرفتم دیدم اینجوریه رفتم اونت خریدم

من بیبی لند میدم خوبه راضیم سینه خودمو ول نکرد

دختر من اونت نگرفت ولی بیبی لندو گرفت
بنظرم بیبی لند بهتر بود

من اونت دارم خیلی راضیم

اونت خارجیه بیبی لند ایرانی😐

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی