خانما شیشه شیر اونت بهتره یا بیبی لند؟

۴ پاسخ

دکتربرون بهتره

بیبی لند ک افضاحت

من اونت استفاده می کنم راضیم اصلا از بی بی بند راضی نبودم کیفیت نداره

اونت شیر نمیاد بی بی لند خیلی میاد.
اگ هزینش مهم نیس دکتر براونز بگیر خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیکان مامان مامان نیکان مامان ۱۷ ماهگی