۷ پاسخ

باید پریود شی

من بعد از ۴ ماه پریود شدم رفتم گذاشتم.

باید پریود بشی بعد بزاری. الان زوده. خونریزی زایمانت که تموم شد بعد صبر کن تا پریود بشی اون موقع برو بزار حین پریودی.

خوب چرا قرص نمیخوری

ووییی خدا پای قشنگشو😍
سوال منم هست والا. میگم باعث عفونت نمیشه!؟ درد داره گذاشتنش؟

خواهرمن که گذاشت ولی بداز۴۰روز

عزیزم من ندیده بودم زایمان کردی
قدمش خیر باشه
قطعا ایراندخت عزیز هم مثل اسمش سربلند و درخشان خواهد بود❤️

سوال های مرتبط