هرکی ی منو میبینه میگ زایمان نکردی‌میگم نه دیگ خسته شدم

۵ پاسخ

والا مردم کلا فضولن ب من از۶ماهگی میگن چرا نمیزایی انقد ک گاون همچنان ادامه داره

انقدررر بدم میاد میپرسسسن خیلی

من چی بگم 39کامل شدم🥲

منم مثل شمام

مگه نمیبینه شکم داری که میگه زایمان نکردی

سوال های مرتبط