۱۲ پاسخ

اره من به دخترم روزی یدونه قرص هزار میدم به جز جمعه ها

بچه باید روزی بخوره.دکتر گفت بهتره

روزي يه دونه هزار همه بايد بخورن عزيزم
٥٠ هزار اگر ماهي يه دوته

قرص ویتامین دی هزار روزی یکی بده

سلام مشکل نداره بده ولی هر ماه بده

زهرا جان تولد گرفتی برای دخترت ؟؟پونزدهم خرداد بود نه ؟؟

ویتامین د کمه آزمایش داده

قرص میتونه ؟

من ماهی ۲۴ روزش رو قرص ویتامین دی ۱۰۰۰ میدم

من شربت میدم یه روزدرمیون ۱۵قطره

من دوماه ی بار قرص میدم

شربت یا قرص؟

سوال های مرتبط

منتظرم که بیای منتظرم که بیای قصد بارداری