خانما این شربت ویتامین دی رو کسی به بچش داده چطور بوده ؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام و عرض ادب
کودکان دو تا دوازده سال باید ماهیانه ۲۵ هزار ویتامین د۳ دریافت کنن
این قطره ای که شما خریدید دور ۱۲ هزاره
یعنی هفته ای نیم سی سی
یا پانزده روز یکبار یک سی سی

اره عالیه این
هفته ای نیم سیسی دکترش گف

آره من چند وقته دارم میدم هرروز یا نهار ۲ قطره دیگه آخراشه

این خوبه عزیزم من دادم

من قبلاً میدادم الان ی شربت دیگه بهش میدم البته قرص هم قبلاً دکتر نوشت براش

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۵ سالگی