مامانا ازاین شربت کسی به بچش داده؟

تصویر
۷ پاسخ

منم دادم به پسرم اما دوره ش و کامل نکرد که بگم نتیجه گرفتم یا نه

من دادم روزی 5سیسی خیلی خوبه خیلیی

بعدصبحانه بده یابعدنهار..فقط بافاصله ازچای وشربت اهن

بله همه میدن خیلی شربت خوبیه

من دادم

من دادم

این چه شربتی هست واسه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 ۵ سالگی
مامان شاهانم🤱❤ مامان شاهانم🤱❤ ۵ سالگی