۷ پاسخ

خدا خودش رحم کنه برکت و صبر بده بهشون🤦🏻‍♀️😂🥲

من که قرص میخورم . آخه اکثرا میگن طبیعی جلوگیری داریم طبیعی هم واقعا مطمئن نیست

نمیدونم چخبره همه میگن حامله ایم بچه سوم و چهارم و پنجم و ، بخدا من از ترس حامله شدن هیچ حس و میلی ندارم هرشب میگم یاخدا امشب ازم نخواد😅

واسه همینه قرص میخورم 😉البته حتما با متخصص مشورت کنید

مراقب باشی چیزی نمیشه

منم جلوگیریم طبیعیه
خدا نکنه دومی بیاد 😯😫😩

چون جلوگیری نمیکنن

سوال های مرتبط