خدا خودش رحم کنه برکت و صبر بده بهشون🤦🏻♀️😂🥲
من که قرص میخورم . آخه اکثرا میگن طبیعی جلوگیری داریم طبیعی هم واقعا مطمئن نیست
نمیدونم چخبره همه میگن حامله ایم بچه سوم و چهارم و پنجم و ، بخدا من از ترس حامله شدن هیچ حس و میلی ندارم هرشب میگم یاخدا امشب ازم نخواد😅
واسه همینه قرص میخورم 😉البته حتما با متخصص مشورت کنید
مراقب باشی چیزی نمیشه
منم جلوگیریم طبیعیه
خدا نکنه دومی بیاد 😯😫😩
چون جلوگیری نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.