۸ پاسخ

عزیزم نوش جونش انشاالله دوست داشته باشه

چند قیمت خریدی

من واسه پسرم گرفتم دوست نداشت 🤦🏻‍♀️
من تو آب حل میکردم هم مثل سرلاک غلیظ میدادم هم رقیق کردم تو شیشه بازم مزشو دوست نداشت (خیلی خوش مزه بوداا ولی دوست نداشت)

داخل شیر خشک

خب بیسکوییت مادر بده
اینا کلا مواد نگهدارنده داره فک کنم زیاد نباید بدی دکتر گفت اینجور چیزا برای مواقع خاص

چ‌ چیزایی در اومده چ جالب

داخل شیرش حل میکنن فک کنم

تو ۶۰ سیسی شیرخشک یک پیمونه از همین پودره میریزم عزیزم

سوال های مرتبط