شما هم مثل نی نی من نینیتون یه روز کم تکون میخوره یه روز بیش از حد؟

۸ پاسخ

وای آره نی نی من یک روز در میون تکون های شدید میخوره

وای منم میمیرم و زنده میشم

اره عادیه

اره دقیقا یه روز انگار وسط رینگ بوکسه
یه روز اصلا هیچ..فقط لش میکنه براخودش
هی ب منم استرس میده

اره طبیعیه هرجور عشقشون میکشه تکون میخورن🥲😂

آره من روزایی ک تکوناش کمه سکته میکنم از ترس

بله
روزاییم که کم تکون میخوره منو سکته میده🤦‍♀️

آره من روزی ک حرص و جوشم میخورم کم تکون میخوره

سوال های مرتبط