عزیزم ترشح تخم مرغی هم این سیکلت داشتی؟
درد سینه هم داری؟
خب تیر میکشه نشونه ازاد سازیه دیگه دختر چرا ترس ..ترس همین باعث میشه نشه یکم ارامش داشته باش
اگ مثلا چندتاداشته باشی ازادسازی میده بهت.
من خودم اون ماه۵تافولی بالغ داشته
برویک سونوگرافی برات بنویسه بروبگیر ضرر نداره احتمالأبهت سازگارنیست لترازول بده
نزدیکی هم داری چون وقتی این دارو رومیخوری بایدنزدیکی داشته باشی
سلام نگران نباش عزیزم چیزی نیست اگه باشه دکترت حتمأپیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.