۷ پاسخ

سلام مامان هانا چیکار کردی برا برفک دهان دخترت؟؟؟

گناه داده نیستات بده بهش با شربت ازیترومایسین ۱۰۰

بمیرم براشش وای منم اینجورشرم فقط خیلیی شدیدتردکترگف توده شده اگه بادارورفع نشد باید بیای درش بیارم

نیستاتین درسته مال برفکه ولی کلا ضدعفونی کننده است مشخصه چیز آلوده ای گذاشته دهنش اینجوری شده نیستاتین بزنی خوب میشه سعی کن درازش کنی قطره قطره بچکونی و لبش رو دوباره بذاری رو دندوناش که قطره رو نخوری ۲ روز هر ۸ساعت بزن خوب میشه

اره دو الی سه هفته مداوم باید نیستاتین بزنی دهنش یک هفته بعد اینکه سفیدی ها رفت بازم ادامه بده
اگه سینتو میخوره به اونم نیستاتین بزن

اره

اره عزیزم
سرشیشه شیر پستونک تمام اسباب بازیارو مدام بشور چون همه چیزو میکنن دهنشون
نیستاتین برای برفکه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی