۲ پاسخ

گاها رویش دندون باعث اسهال بیقراری و گریه های مداوم و خشونت میشه
ی هویج یا لیسک ش بزار توی یخچال خنک بشه بعد بهش بده ک بماله ب لثه هاش التهابشو کم کنه

اره بخاطر دندونه ،
دیگ باید مدارا و صبوری کنی تا کامل در بیاد و خوبشه
اون ابریزش بینی و اینایی ام ک داره برا سرماخوردگی نیست برا فشار دندون دراوردنه
شبا چن قطره دیفن با سرنگ بریز روهمون لثه هاش دردشو اروم میکنه

سوال های مرتبط