گاها رویش دندون باعث اسهال بیقراری و گریه های مداوم و خشونت میشه
ی هویج یا لیسک ش بزار توی یخچال خنک بشه بعد بهش بده ک بماله ب لثه هاش التهابشو کم کنه
اره بخاطر دندونه ،
دیگ باید مدارا و صبوری کنی تا کامل در بیاد و خوبشه
اون ابریزش بینی و اینایی ام ک داره برا سرماخوردگی نیست برا فشار دندون دراوردنه
شبا چن قطره دیفن با سرنگ بریز روهمون لثه هاش دردشو اروم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.