فک کنم بخاطر سنشونه دختر منم دائم گریه میکنه بهونه میگیره مغز واسم نمونده دیگه🥴
وای منم روانی شدم قسم خوردم دیگه اسم بچه دوم نیارم انقدی که این عذابم میده 😭
رنگ انگشتی رو با قلمو نده دستش، بذار با دست و انگشتاش کار کنه
پس تصمیممیگیریماز سنشونه
دقیقا پسر منم همینجور شده صبح تا شب جیغ و داد میکنه گریه همه چی پرت میکنه میشکونه راه کار پیدا کردین ب منم بگین دارم روانی میشم. حرفم نمیزنه
خداکنه از سنشون باشه دختر منم همینطور
دختر منم همینجوریه تو این سن همه اینجوری میشن فک کنم
فکمیکنم برا سنشون باشه چون پسر منم همینه تا چیزیم بخاد فقط گریه میکنه ک بدم
من ب غلط کردن افتادم روانی شدمروانی
دختر منم ی مدت اینجوری بود اوایل سری بحرفش میکردم اونم روزب روز بدتر میشد اما دیگ بحرفش نکردم هرچی گریه میکرد من میرفتم توی ی اتاق یگه محل نمیدادم خودش ساکت میشد وقتی بحرف یچه موقع گریه گوش کن اون یاد میگیره بحرف نکن خودش خب میشه
فهمیدی به ماام بگو چون منم دیگ روانی شدم
دختر منم اینجوریه بنظرم تو این سن همه ی بچه ها اینجوری میشن لجباز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.