۳ پاسخ

همه بچه ها توی این سن همینن
ولی مسئله که مهمه اینه که وقتی بهشون میگیم نکن یا زشته و...باعث میشه لجبازی کنن
من هیچی نمیگم یه لبخند میزنم و دستش رو آروم میگیرم و بغلش میکنم و حواسش رو با یه چیز دیگه پرت میکنم
خیلی نتیجه دیدم
آروم میشه و دیگه انجام نمیده

دختر من نمیزنه مو نمی‌کشه ولی همش نق مخصوووووصا وقتی من پیشش باشم مثلا با شوهرم می‌ره بیرون خیلی اوکیه همه چی کافیه من ببرمش بیرون همش نق میزنه

آخی که همه بچه ها همین شدن 😢

سوال های مرتبط