منم اونجوری بودم چند بار بیمارستان بردنم
آزمایش سونو اینا
آخرم گفتن بخاطر فشارت که پابینه روی ۹ بود
گفتن فشار پایین برای بچه خطر ناکه
من فشارم پایین میشد یبار اینطور شدم باید فشارش مرتب چک بشه و یا قند خونش پایین نباشه
خودم بار دار نیستم خواهرم بارداره
فشارت پایین نیس؟
ب خاطر فشار بارداری حالا ی دکتر برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.