۵ پاسخ

منم اونجوری بودم چند بار بیمارستان بردنم
آزمایش سونو اینا
آخرم گفتن بخاطر فشارت که پابینه روی ۹ بود
گفتن فشار پایین برای بچه خطر ناکه

من فشارم پایین میشد یبار اینطور شدم باید فشارش مرتب چک بشه و یا قند خونش پایین نباشه

خودم بار دار نیستم خواهرم بارداره

فشارت پایین نیس؟

ب خاطر فشار بارداری حالا ی دکتر برو

سوال های مرتبط