دختر منم روانیم کرده 😭😭😭
دخترم بیشتر وقتا وقتی خوابش میاد بالای یساعت گریه میکنه خیلی شدید گریه میکنه تو بغلم باید راه برم براش هود روشن کنم تا بخوابه بخاطر رفلاکس و کولیکم نیست
نسبت ب اطرافش خیلی کنجکاوتر شده و وقتی خونه روشنه بیشتر گریه میکنه تا خوابش ببره
کلا خوابیدنی گریه میکنن خوابشون اومدنی
چون که تو خوابیدن مستقل نیستن عادت دارن ب تکون دادن ما
دخترم وقتی شیرشو عوض کردم اینجوربود
بعد یه هفته دوباره شیروعوض کردم دیگه جیغ نزد
یه جاییش درد میکنه
دلدرد
رفلاکس
....
پسر منم اینجوریه 😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.