۴ پاسخ

تاشش ماهگی وقت داره

ببین عزیزم هر بچه ای یه جوریه . من مامانم میگه که خواهرم اصلا نه به شکم رفته و نه چهار دسته و پا حتی دکترم بردتش اما گفته اشکال نداره

یه سریا اینجا میخونم گفتن تا آخر ۴ ماهگی درست شده
حالا شماام سرچ کن ببین تمرین چیزی داره انجام بدی زودتر اوکی شه

خب طبیعیه کوچیکه الان

سوال های مرتبط