مامانا از کی ماماهمراه گرفتین؟

۴ پاسخ

من از سی و پنج هفته گرفتم

شما کیو میخاید بگیرید

من زنگ زدم گفت هروقت دکترت ماینه لگنی کرد زایمانت مشخص شد رنگ بزن قرارداد ببندیم

اگه قصدشو دارین الان بگیرین خوبه ،من هفته ۳۴گرفتم

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی