۶ پاسخ

ابجوش ولرم با عسل و ابلیمو چندبار درطول روز بخور اکی اکی میشی

نخودآب درست کن دو وعده بخور خوب خوب میشی

یکم نمک بریز روزبونت تا تو دهنت شوریش بمونه وبعدش چیزی نخور خوبمیشه
اگه اویشن داری دم کن بخوریاعرقش رو

نه بچه از تو نمیگیره

شربت آویش بخور خیلی خوبه شب بخور تا صبح خوب میشی

اگه زیاد سرفه میکنی یه لیوان شیر رو با یه قاشق نشاسته مثل فرنی درست کن بخور شبها خییلی خوبه

سوال های مرتبط