آبجیم کلا بچش شیر خشکی شد چون آبجیم شیر نداشت خیلی شیر خشک امتحان کرد ولی بهترینش همین اپتامیل بود خیلی خوب وزن میده و بچه رو سیر نگه میداره
خوبه ولی پر از نفخ
پسر من و تپل نکرد
من ک میدادم وزن دهی خوبی نداشت اصلا
عالیه من میدم ۱کیلو و خورده درماه
آره وزن دهی خوبی داره
اره وزن میده تا ۸۰۰ گرم در ماه
خوبه
شیرخشک نسبت ب شیرمادر کلا تپل میکنه بچه رو
ارههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.