مامانای شیرخشک اپتامیل میدین چجوریه براتون؟ وزن دهی ام داره

۹ پاسخ

آبجیم کلا بچش شیر خشکی شد چون آبجیم شیر نداشت خیلی شیر خشک امتحان کرد ولی بهترینش همین اپتامیل بود خیلی خوب وزن میده و بچه رو سیر نگه میداره

خوبه ولی پر از نفخ

پسر من و تپل نکرد

من ک میدادم وزن دهی خوبی نداشت اصلا

عالیه من میدم ۱کیلو و خورده درماه

آره وزن دهی خوبی داره

اره وزن میده تا ۸۰۰ گرم در ماه

خوبه
شیرخشک نسبت ب شیرمادر کلا تپل میکنه بچه رو

ارههه

سوال های مرتبط