این چی نوشته چجوری بهش بدم؟

تصویر
۱۶ پاسخ

۲/۵ سی سی؟ بعید بدونم خیلی زیاده اگ چت جی پی تی داری بپرس ببین چی میگه

برا بچه ۱۳ روزه ۲.۵ سی سی خیلی زیادههههههههه😑😑😑😑😑کی داده اینووو


دختر من ۵۱ روزس دکترش گفته ۱سی سی بیشتر نده

زیر یک ماه نمیتونی اخه سدیم بیکربنات داره

نوشته ۳ بار در روز. هر بارم ۲.۵ سی سی بده یا دو و نیم قطره چکون بده. ولی خب چون گریپ میکسچر برای زیر یک ماه مناسب نیست رو خود جعبه هم نوشته سر همون دوستان میگن دز دارو زیاده.ولی خب چون دکتر تجویز کرده بنظرم بهتر از دوستان میدونه چی به چیه

خودت از داروخانه خریدی یا دکتر داده ؟چون منم امشب رفتم داروخانه همین داد ولی سرخود گرفتم هنوز ندادم حقیقتا

زیر
1ماه نده بهش

هر ۸ ساعت یا همون ۳ بار در روز ۲.۵ سی سی

چرا این دکترا ایقد بد خطن.هرکی بدخط بود دکتر شد ما خوش خطا هم کون شور شدیم حیف دانشگاهی که رفتیم چقدم چسی میومدیم جلو پسرا😑😑😑

این برا دل درد بچه میدن ب پسر منم دکتر داد گف هر روز دو بار بده بر اساس وزنش مثلا 4ونیم ک بود اوایل گف 9 تا بده
اوایل هر روز دو بار میدادم بهش ولی الان هر وقت دل درد میگیره اون موقع میدم

۲ سی سی ۳ بار درروز

اینو دکتر به پسر منم داده هر ۸ساعت۲/۵ سی سی هست برای دلدرد و کولیکه

دکتر به من گفت هر 12 ساعت 2ونیم سی سی بده

والا من هیچی نمی‌فهمم فقط خط کشیده و یه 2 سی سی نوشته🤣

نه زده عزیزم دونیم سی سی

سه بار در روز ۲/۵سی سی

ب نظرم نوشته ۳ بار در روش ۲۰ سی سی 😕😂
اون ۳ تا خط یعنی ۳ وعده حالا نمیدونم نوشته ۲۰ سی سی یا ۲ سیسی 😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی