اگر گریه نکنه و مشکلی نداشته باشه نخوابه خیلی بده؟ منظورم اینه که کنارش دراز بکشی خودش هر وقت خسته شد بخوابه ایرادی داره؟
ایشالا دعا کن خدا زود خودمو دخترمونجات بده
تغییر وضعیت.اولا ببین گریه میکنه نق میزنه چیکار میکنه پوشکش و کل لباساش عوض کن یه آبی به سروصورتش بزن یه شکمش و پشتشو پاهاش ماساژ بده نخواه حتما بخوابونیش یکم بغلت راه ببر اگه آرومه بزار کنارت بیدار بمونه.بعد یه ربع نیم ساعت راحت میخوابه.استرس نگیر عجله نکن خودتو وبچه رو مجبور به کاری نکن.بچه من از گرما خیلی کلافه میشد مینداختم تو وانش یه اب میخورد سرو کله اش،بعد راحت میشد
ی مادرشوهر بدرد نخورمدارم به همه چی کار داره قبلا اینطوری نبود الان فضول حرف مفت زن شده خدا این شوهر بی عرضه منو لعنت کنه
میگن تا چهل روز اینطورین دختر من کولیک داره همش ناله میکنه و میپیچه ب خودش انگار کوهکنده
صدا جارو برقی باسشوار بزار باگوشیت شاید خوابید
قنداق کن خونه رو تاریک کن صدای ملایم یا سفید بذار
حتما ی جاش درد میکنه
ای بابا 🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.